השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך עושים השתלת שיער בזקן ולמי זה מתאים?

    גברים רבים שמתהדרים בזקן מרשים ביצעו השתלת שיער בזקן. הצוות המקצועי של ניולוק קליניק יודע כיצד לבצע בהצלחה השתלת שיער באזור הזמן להשגת מראה טבעי. איש לא יוכל לנחש שעברתם השתלת שיער. השיער שצומח בזקן לאחר ההשתלה הוא שיער טבעי שלכם שהועבר אל אזורים עם צמיחה דלילה. השתלת זמן מתאימה לגברים בכל הגילאים שאין להם זקן כלל או שיש להם צמיחת שיער דלילה ומפוזרת. תנאי הסף לביצוע השתלה מבוססת טכנולוגיה חדישה הוא קיום של אזור תורם.

    איך עושים השתלת שיער בזקן?

    בדומה להליך של השתלת שיער באזורים קרחים בראש, גם השתלת שיער בזקן כוללת העברת זקיקי שיער בריאים מהחלק האחורי של הראש אל אזור הזקן. האזור התורם יהיה כמעט תמיד החלק האחורי של הראש. הזקיקים שצומחים בחלק האחורי של הראש ידועים כעמידים ומתאימים להשתלה. שימו לב, השיער שהושתל בהצלחה אינו נושר. אפשר יהיה לסרק, לעצב ולגלח את הזקן בעתיד ללא הגבלה.

    מועמדים להשתלת זקן

    1. גברים שאין להם זקן כלל או שיש להם זקן דליל
    2. גברים שסובלים מצלקות פנים בעקבות פציעות
    3. מקרים של צלקות אקנה

    ניתן לבצע השתלת שיער בזקן בכל גיל כל עוד קיים אזור תורם. בעבר גברים ישראלים נאלצו לטוס אל מרפאות בחו"ל במטרה לעבור השתלות שיער, כיום כבר אפשר וכדאי לבצע את הטיפול בקליניקה ניולוק בארץ. אם אתם מוצאים את עצמכם מנסים לגדל זקן ללא הצלחה, כדאי לתאם פגישת ייעוץ ולבחון אפשרות של השתלה. אין סיבה שתוותרו על מראה גברי ומסוקס כאשר ניתן להשיג אותו בטיפול מהיר ונטול כאב.

    השתלת זקן ללא צלקות

    טכניקות טיפול חדישות מאפשרת השתלות שיער וזקן ללא צלקות. ההליך מתבצע תוך שליפת זקיקי שיער בודדים ללא חתכים שיוצרים צלקות. ההחלמה מהירה ואפשר לחזור לשגרה מיד לאחר השלמת הטיפול. את ההשתלה מבצעים בעזרת מחט דקיקה כאשר האזור מאולחש. המטופל לא מרגיש כל כאב במהלך הטיפול ומעביר את הזמן בצפייה בסרט.

    מתי מופיעות תוצאות?

    השימוש בזקיקי שיער טבעיים מחייב המתנה לצמיחת שיער מחודשת. על כן, תוצאות ניכרות רק לאחר מספר חודשים. בתוך 3 חודשים כבר תצליחו לזהות צמיחה חדשה של שיער באזור הזמן. השימוש בזקיקי השיער שלכם מבטיח מראה טבעי לחלוטין. הצוות של ניולוק קליניק יודע לכוון נכון את כיוון צמיחת השיער למראה טבעי ומחמיא. צמיחה מלאה של כל זקיקי השיער שנקלטו ניכרת כשנה לאחר השלמת הטיפול.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי