השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער לגברים

    גברים רבים פונים כיום לטיפולי השתלת שיער. השתלת שיער מספקת מענה הרבה יותר טוב למקרים של התקרחות והידלדלות השיער, זאת בהשוואה למענה שמספקים כדורים ומשחות למיניהם. שיעורי ההצלחה לטווח הקצר והארוך בטיפולי משחות וכדורים הינם פחות אפקטיביים לעומת טיפולים מתקדמים וחדשניים של השתלת שיער לגברים. לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא.

    טכניקות השתלת שיער לגברים

    קיימות כמה וכמה טכניקות להשתלת שיער, כאשר ניתן להשתיל שיער טבעי ושיער מלאכותי. על מנת להתחיל את התהליך ולהתאים עבור המטופל את השתלת השיער האידיאלית עבורו יש לקיים פגישת אבחון וייעוץ אצל הרופא המנתח, שרק הוא יכול לאבחן את המועמד להשתלה ולבנות עבורו את תוכנית הטיפול המיטבית. תוכנית הטיפול וסוג ההשתלה מושפעים מגורמים שונים כמו למשל נתונים רפואיים של המטופל, הציפיות שלו, הרצונות שלו וביחס לכמות האזורים בהם הוא מעוניין לשפר את המראה.

    מתי כדאי לבצע השתלת שיער לגברים?

    כדאי לבצע השתלת שיער לגברים כאשר המטופל מרגיש צורך בכך, וכאשר הוא לא מקבל מענה ופתרון הולמים מפתרונות אחרים מהירים שיש בשוק אך האפקט שלהם הוא קצר טווח – כאמור משחות וכדורים. חלק קטן מאוד מהאוכלוסייה הסובלת מהתקרחות יימצא מענה במשחות וכדורים. כאשר מדובר על התקרחות בשלב מתקדם יותר או על שיער דליל ברמה משמעותית, יש לפנות לטיפולי השתלת שיער לגברים.

    התוצאה

    אחרי השתלת שיער לגברים התוצאה היא מרשימה ומשביעת רצון. אחרי ההשתלה, בפרק הזמן של כמה חודשים לאחר מכן, זקיקי השיער שהושתלו יחלו לצמוח בצורה קונסיסטנטית ובריאה, ובמקביל שיער שהיה קיים באזור ההשתלה לפני כן, חלקו ינשור. זה טבעי ונורמלי ואין מה לדאוג מכך. התוצאה שתתקבל באזור ההשתלה תהיה שיער בריא ומלא וחיוני שצומח. תהנו ממראה צעיר וחיוני יותר ומביטחון עצמי גבוה יותר משום שלא תסבלו יותר מהתקרחות.

    חשוב לציין שכדי להנות מתוצאה איכותית ומשביעת רצון חשוב מאוד שהרופא המנתח שיבצע את ההשתלה יהיה מומחה בתחומו עם ניסיון רב, במסגרת מכון להשתלת שיער שמעמיד צוות פרא-רפואי מיומן ואת כל המכשור המתקדם הדרוש.

    השתלת שיער לגברים

    השתלת שיער לגברים המלצות

    השתלת שיער לגברים המלצות רבות קיימות, משום שהשתלת שיער לגברים היא טיפול מתקדם וחדשני שיאפשר לכם לשים מאחור את כל ההתעסקות והאי-נעימות שמלווה עם מצבים של התקרחות והידללות שיער. השתלת שיער מאפשרת לכם להנות ממראה חיוני וצעיר יותר, נטול קרחות ואזורי שיער דלילים.

    השתלת שיער לגברים המלצות – הסיבות להתקרחות

    השתלת שיער לגברים המלצות רבות כאמור קיימות והסיבות להתקרחות אצל גברים נובעות הן מסיבות סביבתיות וגנטיות וגם מסיבות רפואיות. יש גברים המתחילים לפתח התקרחות כבר בתחילת שנות ה20 לחייהם ואף בגיל צעיר יותר, ומנגד יש גברים שמפתחים התקרחות רק בגילאי 50 ומעלה.

    הסיבה הנפוצה להתקרחות הינה סיבה גנטית. פרוש הדבר שזו התקרחות גנטית שעוברת בתורשה במטען הגנטי. במלים פשוטות ומבלי לצלול לעומק הדבר ההתקרחות הגנטית מתרחשת משום שישנה רגישות מסוימת בזקיקי השיערה אשר מתפתחת עם השנים ומביאה למצב שבו מנגנון צמיחת השיערה הוא פחות אפקטיבי עד לכדי חוסר צמיחה מוחלט של השיערה מהזקיק.

    הטיפול בהתקרחות

    מבחינת השתלת שיער לגברים המלצות והיכן לטפל בהתקרחות, חשוב לפנות להשתלת שיער במכון להשתלת שיער המעמיד לרשותכם צוות רופאים מנתחים מקצועי בתחום ובעל הסמכה בתחום. רק רופא מנתח מומחה בתחום יוכל לבצע אבחון ולהתאים עבורכם את טכניקה ההשתלה המתאימה עבורכם, ולבדוק את כל הנתונים והפרמטרים הדרושים טרם תחילת ההשתלה.

    השתלת שיער לגברים מבוססת על שני שלבים. השלב הראשון הוא ליקוט זקיקי שיער בריאים ואיכותיים מאזורים בגופו של המטופל בהם צומח שיער שאיננו נושר (למשל באזור העורף או בצידי האוזן), ובשלב השני החדרה בטכניקה מיוחד של אותם זקיקי שערה כולל המטען הגנטי שבהם, אל האזור המושתל. חשוב שההשתלה תתבצע בצורה מאוד מיוחדת שבסיומה השיער יצמח בכיוון הנכון ובמראה טבעי.

    השתלת שיער טבעית או מלאכותית לגבר

    כיום הרפואה המתקדמת יודעת להציע השתלת שיער לגברים מבוססת שיער מלאכותי או שיער טבעי. השתלת שיער טבעית מבוססת על ליקוט זקיקי שיער בריאים מאזורי צמיחת שיער אחרים בגופו של המטופל, ואילו השתלת שיער מלאכותית מבוססת על השתלת סיבי שערה סינטטיים המותאמים ביולוגית למטופל.

    השתלת שיער גברים

    השתלת שיער גברים

    ככלל אצבע, מטופלים צריכים לשקול ניתוח השתלת שיער אם מלאו להם 30 ומעלה. מטופלים מתחת לגיל 30 צריכים לשקול תחילה תרופות לנשירת שיער כדי לייצב את נשירת השיער שלהם לפני שהם שוקלים ניתוח כמו השתלת שיער גברים. הסיבה לכך היא שקיים סיכון שמטופלים צעירים יותר ימשיכו לאבד שיער לאחר השתלת שיער, מה שהופך את כל תהליך הניתוח למיותר. יש לשקול השתלת שיער רק במטופל שנשירת השיער שלו התייצבה. נשירת שיער מתייצבת ככל שאתם מזדקנים או אם אתם נוטלים לשם כך תרופות. אתם יכולים לפנות למרפאה מקצועית להשתלות שיער, כמו NEWLOOK CLINIC, כדי לקבל תובנות שימושיות לגבי נשירת שיער שאתם חווים בכל גיל, והמנתחים המקצועיים של המכון ישמחו לתת לכם יועץ לגבי דרך הטיפול הטובה ביותר למצבכם.

    חווים נשירת שיער בגיל צעיר? תשקלו השתלת שיער גברים

    אין סיבה אחת ויחידה מדוע צעירים חווים נשירת שיער. למעשה, זה יכול להסתכם במספר דברים. נשירת שיער אצל גברים נגרמת לרוב על ידי דיהידרוטסטוסטרון במצב הנקרא התקרחות אנדרוגנית (התקרחות גברית) בשילוב עם בעיות כמו מתח, המחמיר את המצב. אתם עשויים להיות מופתעים אבל התקרחות גברית מופיעה אצל כ-50% מכלל הגברים, אז אתם לא אמורים להרגיש מאוכזבים מכיוון שתופעה זו שכיחה למדי. מבחינת גיל, זה יכול להתחיל כבר בגיל ההתבגרות המאוחרת ועד לבגרות המוקדמת. ככל שאנו מתבגרים, טבעי שהשיער שלנו ידלל וינשור. זה יכול להשפיע על אנשים מסוימים יותר מאחרים, וחשוב שתדעו שאם אתם סובלים מנשירת שיער, כדאי לכם לפנות לרופא משפחה או מומחה במכון NEWLOOK CLINIC כדי להיעזר בהם ולפתור את הבעיה שאתם מתמודדים מולה.

    כיצד למנוע נשירת שיער בגיל צעיר בקרב גברים?

    זה לא סוד שנשירת שיער בגיל צעיר יכולה להשפיע על הביטחון העצמי של הגבר וגם להגביר את תחושות הדאגה והלחץ שלו. למרבה המזל, ישנן מספר אפשרויות שתוכלו לבחון ביחס למניעה וטיפול בנשירת שיער אצל גברים כמו למשל השתלת שיער גברים. אם אתם צעירים מגיל 30, עליכם לבחון אפשרויות טיפול שונות, המוצעות על ידי מומחה. ייתכן שהמומחה להשתלות השיער ייעץ לכם טיפול מונע כדי להאט את קצב נשירת השיער עד למועד שבו אתם תהיו מוכנים לעבור ניתוח השתלת שיער. אל תתפשרו על המומחה שלכם! תפנו רק את המומים המקצועיים של NEWLOOK CLINIC!

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      השתלת שיער לגברים מחיר

      חשוב להבין טיפול רפואי של השתלת שיער לגברים מחיר משתנה ותלוי בכמה גורמים. בראש ובראשונה מחיר הטיפול ייגזר מהניסיון ומאיכות ההשתלה שיבצע עבורכם הרופא המומחה להשתלות שיער. ככל שלרופא שמבצע עבורכם את ההשתלה יש יותר ניסיון והיכרות עם מכשור מתקדם וטכניקות טיפול חדשניות, כך מחירה של ההשתלה יהיה גבוה יותר. ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת אשר משפיע על השתלת שיער לגברים מחיר.

      השתלת שיער לגברים מחיר – בהתאם להיקף ההשתלה

      לא רק רמת המומחיות והשם שם הרופא המנתח המומחה משפיעים על מחיר השתלת השיער אלא גם היקף ההשתלה. הכוונה היא לשטח הפנים של האזור המושתל ולצפיפות הזקיקים הקיימת, לעומת צפיפות הזקיקים הרצויה. ככל שיושתלו יותר זקיקי שיער כך מחיר ההשתלה יהיה גבוה יותר משום שדרושה יותר עבודה. חשוב גם להבין שכאשר מדובר על השתלה בשטח פנים מאוד קטן הרי שרמת המורכבות היא נמוכה יחסית, אבל כאשר מדובר על השתלה בשטח פנים גדולה יחסית המורכבות והאחריות של הרופא המנתח הם גבוהים יותר, וכך גם המחיר בהתאמה.

      השתלת שיער לגברים מחיר נגזרת גם ממכון השתלת השיער בו מבוצע הטיפול. ככל שמדובר במכון השתלת שיער מקצועי ומיומן עם צוות מומחים איכותי ועם צוותים פרא-רפואיים מנוסים ומכשור רפואי מתקדם יותר, כך המחיר בהתאמה יהיה גבוה יותר.

      חשוב מאוד לדעת

      השתלת שיער היא פרוצדורה ניתוחית-אסתטית שדורשת הרבה מומחיות וידע ולכן אל תתפשרו על מכון השתלת שיער לא מעמיד לרשותכם רופא ממתח מומחה ומקצועי. השתלת שיער לגברים מחיר הוא פרמטר חשוב מאוד אך חשוב לקחת בחשבון שאין שום טעם לשלם מחיר זול מדי ולקבל תוצאה לא מתאימה. הרי אף מטופל לא רוצה לצאת עם שיער מושתל בצורה לא מתאימה או לא אסתטית.

      השתלת שיער לגברים תוכלו לבצע במכון להשתלת שיער ובקליניקה מקצועית להשתלת שיער המחזיקה בכל הידע הדרוש ובצוות רופאים מנתחים המומחה לכך. בדקו עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ ואבחון אצל הרופא מנתח על מנת להתחיל את השתלת השיער בהקדם, ולהנות ממראה אסתטי חיוני, וצעיר יותר.

      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי