השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כמה עולה השתלת שיער

    שפע של מוצרים מבטיחים להגדיל נפח או לעזור לכם להצמיח יותר שיער. אבל רובם לא כל כך יעילים. הדרך הטובה ביותר להוסיף או להגדיל שיער לאזור מקריח יכולה להיות השתלת שיער שתוכלו לעשות בעזרת מנתחים מומחים של NEWLOOK CLINIC. אבל כמה עולה השתלת שיער? אין תשובה חד משמעית ופשוטה. לטיפול ולהחלמה יש מחיר, ולשניהם יש מספר גורמים שישפיעו על העלות הכוללת של ההשתלה.

    הגורמים המשפיעים על כמה עולה השתלת שיער

    העלות של השתלת שיער משתנה מאוד. יש גורמים רבים המשפיעים על כמה עולה השתלת שיער, כמו למשל:

    • סוג ההליך שאתם בוחרים: ישנם סוגים שונים של השתלות שיער כאשר לכל אחד יש עלות שונה.
    • המיומנות של המנתח שלכם: זה הוא גורם שכיח. אם המנתח שלכם נחשב לאחד הטובים ביותר, שירותיו עשויים לעלות יותר. ובכל זאת, מחירים גבוהים יותר לא תמיד אומרים מיומנות טובה יותר, אז תמיד כדאי לעשות חקר שוק מקיף.
    • כמה שיער אתם רוצים להשתיל: רצון להוסיף כמה אזורים נפרדים יעלה משמעותית פחות מאשר רצון להגדיל שיער על פני כל הקרקפת.

    כמה תעלה השתלת שיער?

    בנוסף לחישובים של כמה עולה השתלת שיער, יש לקחת בחשבון עלויות החלמה פוטנציאליות נוספות, כולל:

    • משככי כאבים במהלך החלמה מיידית
    • תרופות אנטי דלקתיות להפחתת נפיחות במקום הניתוח
    • אנטיביוטיקה כדי להפחית את הסיכון לזיהום

    אם אתם חווים סיבוכים כלשהם, שהנפוץ שבהם הוא זיהום, תצטרכו לטפל בו. זו יכולה להיות הוצאה נוספת, כמו עלויות עבור תרופות, ביקורי רופא והפסד ימי עבודה.

    אין ספק בכך שהשתלות שיער אינן זולות, אבל עבור רבים זה הוא פתרון הקסם שיכול לגרום להם שוב לחייך כאשר הם מביטים במראה. אם יש לכם את האפשרות הפיננסית ואתם מחליטים שאתם רוצים להשקיע בהשתלת שיער, ערכו מחקר מעמיק בנושא, כדי שלא תתאכזבו. וכדי להיות בטוחים בתוצאות שאתם מעוניינים בהן, תלכו על בטוח! צרו קשר עם NEWLOOK CLINIC, ותתייעצו עם המנתחים המומחים של המכון. עם NEWLOOK CLINIC אתם תקבלו טיפול מקצועי, מחיר נוח ותוצאות חד משמעיות!

    השתלת שיער כמה עולה?

    אם אתם שואלים את עצמכם מהו התקציב אשר יידרש לכם עבור השתלת שיער – הרי שהמאמר הבא רלוונטי לכם. אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הבאה: השתלת שיער כמה עולה הרי שכו כל דבר בחיים אין מחיר נקוב אחד. למגוון של גורמים כמו המקצועיות והניסיון של הרופא המנתח, סוג הטיפול והיקף ההשתלה הדרוש ועוד – ישנה השפעה על המחיר.

    השתלת שיער כמה עולה – התשובה תפתיע אתכם לטובה

    כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לשטח ההשתלה. אם יש צורך בביצוע השתלה רק במפרצים, כמובן שזה לא יהיה אותו המחיר כמו ביצוע השתלת שיער בראש כולו. השתלת שיער כמה עולה נגזרת מהיקף שטח הפנים של ההשתלה ומהאזור בו מתבצעת ההשתלה. השתלת שיער יכולה להתבצע באזורים שונים כמו המפרצים, הקרקפת, הגבות, והזקן. היקפו של שטח ההשתלה משפיע על מחירה של השתלת השיער. בהערכה גסה השתלת שיער עולה כמה אלפי שקלים, אבל לא בהכרח עם מספר חד ספרתי.

    סוג השתלת שיער

    גורם נוסף אשר משפיע על המחיר ומשפיע על התשובה לשאלה השתלת שיער כמה עולה – הוא כמובן סוג השתלת השיער. יש טכניקות חדשניות ומתקדמות איתן ניתן להגיע לתוצאות יעילות וטובות יותר. ולכן כאשר אתם מקיימים פגישת אבחון עם הרופא המנתח הוא ייבחר עבורכם את סוג ההשתלה המתאימה עבורכם.

    הרופא המנתח

    ובהקשר הזה נגיע לנקודה חשובה ביותר והיא הרופא המנתח עצמו. זהו כמובן גם גורם אשר משפיע על התשובה לשאלה השתלת שיער כמה עולה. חשוב ביותר לעבור את תהליך את השתלת השיער אך ורק אצל רופא מיומן ומקצועי בעל מומחיות ספציפית להשתלת שיער.

    שימו לב היטב

    במידה וקיבלתם הצעת מחיר שלטעמכם היא זולה מתי כמובן שזה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. השתלת שיער כמה עולה לא יכולה לעלות מחיר נמוך מדי. מדובר בתהליך רפואי-אסתטי שכולל השתלת אל תוך שכבות העור של זקיקי שיער, ולכן לא ייתכן שתקבלו הצעת מחיר ממש זולה. שימו לב שאתם עוברים את פגישת האבחון אך ורק אצל הרופא המנתח עצמו ולא אצל יועץ המכירות של המכון.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי