השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת זקן

    כאשר מדובר על השתלת שיער שהיא השתלת זקן חשוב לדעת שמוצעים היום טיפולים מתקדמים של השתלת זקן ברמת יעילות גבוהה מאוד. השתלת זקן כמובן רלוונטית למגדר הזכרי, והיא מאפשרת להשיג תוצאות מרשימות ויפות מאוד כאשר יש צורך אסתטי בהשתלת זקן. ריכזנו לפניכם את כל המידע החשוב בנושא בצורה תמציתית ופשוטה.

    מהי השתלת זקן

    השתלת זקן היא למעשה תת קטגוריה של השתלת שיער כאשר השתלת השיער מבוצעת לא בקרקפת או במפרצים, אזורי השתלה מאוד פופולריים, אלא באזור הזקן בחלק הקדמי של הפנים. השתלת זקן מתבצעת באמצעות שתלי שיער אשר מקורם בקרקפת, ושתילתם באזור הזקן. הטיפול לא משאיר צלקות והוא מאפשר להשיג תוצאות משביעות רצון ברמה מאוד גבוהה. ההשתלה לא כרוכה בכאבים כאשר השתלת זקן מלווה בתקופת החלמה מהירה מאוד ללא סכין מנתחים. בכדי לבצע השתלת זקן בהתאמה למטופל יש לבצע אבחון ופגישה מקדימה אצל הרופא המנתח שיאבחן היטב את אזור הזקן של המטופל ויציע את סוג ההשתלה המתאים ביותר.

    מתי דרושה השתלת זקן?

    השתלת זקן עולה על הפרק כאשר ישנו קושי בגידול אזור של זקן בעל מראה תקין ואסתטי. ישנם גברים אשר נתקלים בקושי לגדל אזור זקן אחיד בעל מראה אסתטי, בין אם בשל צמיחה דלילה של שיער או אי-צמיחה של השיער באזור, ולכן במקרים כאלו הפתרון שעולה על הפרק הינו השתלת זקן. ניתן לבצע השתלת זקן מלאה או חלקית, בהתאם לטוואי צמיחת השיער של המטופל וצפיפות זקיקי השיער.

    התוצאה

    כאמור התוצאה של טיפול השתלת זקן היא ברמה מאוד גבוהה תודות לשיטות טיפול והשתלת זמן מתקדמות מאוד שהרפואה החדשנית יודעת להציע. חשוב כמובן גם לבחור ברופא מנתח מומחה בתחום ומכון להשתלת שיער המעמיד לרשותכם רופאים מנתחים מומחים וצוותים פרא-רפואיים הדרושים במהלך הפרוצדורה עצמה. אחרי השתלת זקן המטופל ייהנה מאזור זקן מלא ובריא, מביטחון עצמי גבוה יותר ומהרגשה כללית טובה יותר. ניתן לבצע השתלת זקן וסוגים נוספים, כאשר ישנם מטופלים המגיעים לבניית תוכנית טיפול השתלת שיער ליותר מאזור אחד.

    השתלת זקן בטכניקה מתקדמת

    השתלת שיער בזקן

    גברים רבים מעוניינים להחזיר לעצמם את המראה הגברי המסוקס שכולל זקן מלא ובריא. הכוונה לזקן ארוך בעל צורה פרופורציונאלית עם צמיחה מלאה של שיער, ולא לזיפים. השתלת שיער בזקן אפשרית כיום הודות לטכניקות רפואיות חדשניות וניתן אחרי השתלה של כמה שעות בלבד להחזיר לעצמכם את המראה בו אתם חושקים. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על השתלת שיער בזקן.

    מהלך הטיפול – השתלת שיער בזקן

    אחרי פגישת אבחון והתאמת טיפול אצל רופא מנתח מומחה, השלב הבא הוא השתלת הזקן עצמה. השתלת שיער בזקן מבוצעת בטכניקה של לקיחת זקיקי שיער מאזור הקרקפת, ושתילתם באזור הזקן. ההשתלה מתבצעת עם מכשור מיוחד ובטכניקה מתקדמת אשר מאפשרת לשתול את זקיקי השיער בעומק ובכיוון הנכון והמדויק ביותר, על מנת שהצמיחה בהמשך תראה טבעית וחיונית בצורה מושלמת. אחרי ההשתלה, בחלוף פרק זמן ממוצע של שלושה חודשים לערך, ניתן להבחין בהבדל. לאט לאט הזקן יתמלא וייראה מלא חיים עם צמיחה צפופה וטבעית. לא תסבלו יותר מקרחות או משיער דליל בזקן.

    המחיר של השתלת שיער בזקן

    קשה לנקוב במחיר אחד. המחיר עומד על כמה אלפי שקלים והוא יכול לנוע מכמה אלפי שקלים בודדים לרמות גבוהות יותר. הדבר תלוי בניסיון שיש לרופא המנתח, במקום בו מתבצעת ההשתלה, בשטח הפנים המושתל ובגורמים נוספים. לעתים יש צורך רק במילוי של אזורים נוספים במסגרת שטח הפנים של הזקן ובמקרים אחרים ישנו צורך במילוי שקט הפנים של הזקן כולו – ולכך יש כמובן השפעה על המחיר. כמות הזקיקים המושתלת היא אחד הגורמים המכריעים אשר משפיעים על המחיר, לצד כמובן הניסיון המקצועי שיש לרופא המנתח – הדבר החשוב ביותר בבחירת במכון השתלת השיער בו תבצעו השתלת שיער בזקן.

    חשוב לבחור מכון להשתלת שיער מקצועי ומומחה שמציע שיטות טיפול חדשניות ומתקדמות. ההשתלה חייבת להתבצע רק אחרי פגישת אבחון וייעוץ רפואי אצל הרופא המנתח בלבד. חשוב לבחור במכון אשר מבצע השתלות שיער עם מכשור מתקדם ושלו צוות פרא-רפואי. פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר עבור השתלת שיער בזקן.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי