השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלות שיער לנשים

    תחום השתלות שיער לנשים מאפשר לנשים רבות הסובלות מהתקרחות בדרגות שונות, לקבל טיפול יעיל ובטוח עם תוצאות טובות מאוד. נשים רבות סובלות מדילול השיער במהלך השנים, ויש לכך סיבות שונות שהן בחלקן גנטיות, רפואיות, סביבתיות ועוד. על מנת לרכז את המידע החשוב בנושא ולבחור טיפול השתלת שיער לנשים, הנה לפניכם המאמר הבא.

    השתלות שיער לנשים בשיטות מתקדמות

    יש הבדל מהותי אחד בין נשים לגברים. בעוד שגברים סובלים יותר מהתקרחות, הרי שנשים סובלות יותר מדילול שיער. ולעובדה הזו יש השפעה על הטיפול. השתלות שיער לנשים לא מבוצעות בכל מקרי הידללות השיער, אלא בכפוף לבדיקת אבחון והתאמה אצל הרופא המנתח שמומחה להשתלות שיער. השתלות שיער לנשים מאפשרות לנשים שמתאימות לכך לעבור השתלה ולחזור למראה שיער בריא וצפוף, במקום שיער דליל.

    יש נשים שלא תוכלנה להיות כשירות לטיפולי השתלות שיער לנשים בין היתר משום סיבות רפואיות וסיבות נוספות, ולכן כחלק מהתהליך מקיימים שלב ראשוני של פגישה עם הרופא המומחה ובדיקות שונות בהתאם לצורך.

    היכן לבצע השתלות שיער לנשים?

    ניתן לבצע השתלות שיער לנשים במכון השתלת שיער. קליניקה מקצועית להשתלת שיער מאפשרת לעבור תהליך השתלת שיער בצורה בטוחה ואיכותית, ולקבל תוצאות טובות מאוד משביעות רצון. השתלות שיער לנשים ניתן לבצע בצפון הארץ ובאזורים נוספים בארץ. השתלות שיער לנשים מאפשרות לאישה לשים מאחוריה את תופעת הידללות השיער ולהנות משיער חיוני ובריא, וממראה צעיר ואסתטי יותר.

    אם גם את מעוניינת לשמוע פרטים על השתלות שיער לנשים תוכלו לפנות למכון השתלת שיער ולקבל את כל הפרטים הדרושים, כולל פגישת אבחון וייעוץ אצל רופא מנתח המומחה בהשתלות שיער. נציין בהקשר הזה כי הניסיון והמומחיות של הרופא המנתח הינם חשובים מאין כמוהם וחשוב ביותר לבצע השתלות שיער לנשים אצל רופא מומחה להשתלות שיער בעל ניסיון רב.

    השתלות שיער לנשים הן בטוחות ולא כואבות, והן מבוצעות תחת הרדמה מקומית. מי שמעוניינות לטשטש לחלוטין כל תחושת כאב במהלך ההשתלה יכולות לשלב בטיפול גם טשטוש, לצד ההרדמה המקומית.

    השתלות שיער לנשים

    השתלת שיער נשים

    טיפול השתלת שיער נשים מאפשר לנשים רבות ברחבי העולם להנות משיער בריא וצפוף, ללא הידללות והתקרחות. השתלת שיער נשים נחוצה במקרים בהם האישה מעוניינת לשפר את המראה באזורים בהם השיער דליל או באזורים שבהם יש מצב של התקרחות. חשוב לציין שבניגוד לגברים, נשים כמעט לא סובלות מהתקרחות, אלא מהידללות שיער.

    השתלת שיער נשים – טכניקות

    ישנן כמה טכניקות עבור השתלת שיער נשים כאשר חשוב לציין שרק רופא מנתח מומחה בתחום מחליט איזו טכניקה של השתלת שיער תתאים למטופלת. פגישת האבחון והייעוץ עם הרופא המטפל  היא חשובה מאוד. טכניקת השתלת השיער מבוססת על זקיקי שיער קיימים אצל האישה באזורים אחרים ושתילה שלהם בצורה מאוד ספציפית באזורי השיער הדלילים. טכניקות קיימות כיום של השתלת שיער נשים המאפשרות לבצע את התהליך מבלי לגלח את האזור.

    מחיר

    ביחס למחיר עבור טיפולי השתלת שיער נשים חשוב לציין שאין תג מחיר אחד, והמחיר נגזר משורה של פרמטרים כמו למשל היקף ההשתלה, הניסיון שיש לרופא המנתח ועוד. במסגרת האבחון והייעוץ חשוב לבצע בדיקות דם אליהן יפנה הרופא.

    היכן

    ניתן לבצע השתלת שיער נשים במכון להשתלת שיער. מכון להשתלת שיער שמציע צוות רופאים מומחים בתחום עם צוות פרא-רפואי מקצועי יבצע עבורכם את תהליך השתלת השיער בצורה מקצועית ואיכותית מאוד. קליניקה להשתלת שיער שמחזיקה את המכשור המתקדם ואת שיטות הטיפול החדשניות תוכל להציע לכם את הטיפולים המתקדמים ביותר הקיימים בשוק.

    יש נשים שעל מנת לטפל באזורי הידללות שיער צורכות תוספי מזון או מבצעות שימוש בקרמים ותרופות שונות – הכל כמובן תחת הנחייה של רופא מומחה. כאשר מדובר בהידללות שיער ברמה לא נמוכה, ניתן לבצע השתלה.

    אנו יודעים שעבור נשים רבות אשר עוברות השתלת שיער לא ניתן לנתק את ההיבט הרגשי הכרוך בכך. ועל כן חשוב מאוד לבצע השתלת במכון השתלת שיער מקצועי ומנוסה שיודע לספק את כל קשת התמיכה והטיפול הדרושים – מבחינה רפואית ומבחינה רגשית, להצלחה מיטבית של טיפול השתלת שיער נשים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      השתלת שיער לנשים בישראל – מי יכולה

      נציין כי כדי לעבור השתלת שיער לנשים בישראל יש לעבור בדיקה ופגישת אבחון רפואית אצל הרופא המנתח, על מנת לבחור את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר ואת טכניקת ההשתלה המתאימה ביותר למטופלת. ישנן כמה טכניקות של השתלת שיער לנשים בישראל, ויש לבצע גם בדיקת דם לבדיקת התאמה. יש נסיבות שונות רפואיות ואחרות אשר מביאות לכך שהרופא המומחה ימליץ למטופלת על טיפול אחר שאיננו השתלת שיער. בכדי לדעת בדיוק מהי השתלת השיער אשר מתאימה עבורך יש לפנות לפגישת אבחון אצל הרופא המנתח המומחה דרך מכון להשתלת שיער.

      כמה זמן נמשך הטיפול

      משך הטיפול של השתלת שיער נמשך כמה שעות לצורך ההשתלה עצמה. ההשתלה בנויה משני שלבים כאשר בשלב הראשון מלקטים זקיקי שיער מהמטופלת באזורים בהם יש צמיחה יפה של שיער שאיננו נושר, למשל מהעורף או מצידי האוזניים, ואת זקיקי השערות הללו עם המטען הגנטי מחדירים בטכניקה מיוחדת לאזור ההשתלה המיועד.

      השתלת שיער לנשים בישראל

      חלק מאוכלוסיית הנשים בישראל סובלת מהידלדלות של השיער וחלק קטן מאוד גם מהתקרחות. הרפואה המתקדמת כיום יודעת להציע פתרונות השתלת שיער לנשים בישראל ברמה מאוד גבוהה. ולכן כל אישה אשר מעוניינת בשיפור מראה השיער שלה למראה שיער צפוף ומלא יותר יכולה בקלות לשפר את המראה האסתטי באמצעות תהליך לא מורכב של השתלת שיער. על השתלת שיער לנשים בישראל מפורט לפניכם במאמר הבא, בצורה קלילה ומועילה.

      היכן

      בכדי לבצע השתלת שיער לנשים בישראל ניתן בקלות לפנות למכון השתלת שיער ולקליניקה מקצועית להשתלת שיער ולקבל את כל המענה הדרוש, מבחינה רפואית, רגשית ופרוצדורלית. נציין כי הפרוצדורה של השתלת שיער לנשים בישראל הינה פשוטה וקלה. ניתן לבצע השתלת שיער בצפון, בדרום במרכז ובאזורים רבים ברחבי הארץ במכון השתלת שיער מקצועי המעמיד לרשות האישה צוותי רופאים ורופאות אשר הינם מנתחים מומחים בתחום השתלת השיער. יש לבחור מכון השתלת שיער המחזיק צוות רפואי עם ניסיון רב שנים וידע עשיר.

      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי