השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער DHI

    השתלת שיער בשיטת DHI  זו השתלה המיועדת לנשים במיוחד שבה לא צריך לגלח את האזור המקבל.

    השתלת שיער טבעי לרוב מבוצעת בשיטת FUE שבא מגלחים את השיער לפני הפעולה , הרבה נשים נמנעו מהשתלת שיער בגלל הצורך בגילוח שיער , בימינו אלה פותחה שיטת ה DHI  שהיא בעצם השתלת שיער טבעי על ידי כמה שלבים.

    שלב ראשון הוצאת זקיקים מאזור התורם שבה מגלחים חלק קטן מאוד מהשיער באזור שאפשר לכסות אותו בשיער הארוך מהעורף ואז לא יראה שיש אזור מגולח.

    לאחר מכן, השתלת הזקיקים באזור המקבל מבוצעת על ידי CHOI PEN  שזה עט מיוחד שדרך משתלים את השיער בקדמית השיער בלי גילוח , שיטה מאוד עם אחוזים גבוהים המגיעים מעל 90% 

    הפעולה מבוצעת תחת אלחוש מקומי לקרקפת.

    השתלת שיער DHI המלצות

    שיטה מתקדמת וחדשנית להשתלת שיער היא השתלת שיער dhi. בשיטה הזו, שגורפת הרבה המלצות של לקוחות מרוצים, השתלת השיער מתבצעת בצורה ישירה עם החדרת זקיקי שיער מותרמים – אל האזור הנתרם. ביחס לשיטת השתלת שיער dhi המלצות וחוות דעת חיובית ישנן בשפע, וזו הסיבה שכדאי מאוד גם לכם לקבל ייעוץ ופגישת מומחה עבור השתלת שיער בשיטה זו.

    התוצאה

    השיטה היא מאוד מדויקת כאשר מזרק מיוחד אליו מוטענים זקיקי השיער מאפשר להחדיר את זקיקי השיער הללו בצורה מאוד טובה, תוך שליטה על כיוון זקיק השיערה המושתל. הדבר מאפשר לקבל תוצאה טבעית ויפה. השיעור המושתל לא יחווה פגמים ונשירה, והשיטה מאפשרת להגיע לתוצאה מאוד איכותית ואסתטית. המלצות רבות קיימות אודות השיטה הזו וכדאי מאוד לברר עליה פרטים, ולקבל הצעת מחיר. השתלת שיער dhi המלצות וביקורות חיוביות רבות מיוחסות לה, ולכן היא פופולרית.

    השתלת שיער DHI המלצות על הטיפול

    הטיפול בשיטת dhi כולל מיצוי של זקיקי שערה מאזור בגופו של המטופל אשר מתאים לכך. אזורים מתאימים הם למשל אזור צידי האוזניים או האף מהם שערות לא נושרות. אחרי ששולפים את זקיקי השערות כולל המטען הגנטי שלהם – הם מוחדרים אל האזורים הקרחים.

    כאמור לא חסרות המלצות וחוות דעת מהללות לשיטה הזו, ולכן חשוב מאוד לקבל ייעוץ ולקבוע פגישה בקליניקה להשתת שיער אשר מתמחה בשיטה הזו. השתלת שיער dhi היא שיטה מאוד מתקדמת ויעילה, ואל תדלגו על קבלת פרטים אודותיה. חשוב לבצע טיפול בשיטת dhi בקליניקה מקצועית בה מצויים רופאים אשר מתמחים בכך. רק רופא בעל התמחות ספציפית יבצע את ההשתלה, וכך אתם יכולים להיות שקטים ללא דאגות שההשתלה תבוצע עבורכם בצורה המקצועית ביותר שניתן לבצע. השתלת שיער dhi מאפשרת לכם לשיפ מאחוריכם את תופעת ההתקרחות, להיות עם בטחון עצמי גבוה יותר, ולהנות ממראה אסתטי ונעים לעין. מילוי האזורים הקרחים גם מאפשר לכם לשדר מראה צעיר יותר. יתרונות רבים יש להשתלת שיער dhi המלצות, ותוכניות טיפול עבורכם. אל תחכו, ופנו עוד היום לקבלת פרטים.

    DHI: השתלת שיער בצורה נכונה

    השתלת שיער dhi היא השתלת שיער יעילה וחדשנית. השם המלא של שיטה זו הינו Direct Hair Implant, כאשר ישנם כמה שלבים עיקריים עבורה. בשלב הראשון מחלצים זקיקים של שערות מאזור שתורם, ובשלב הבא מחזירים זקיקי שערות ומשתילים אותם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      השלב השני בשיטת DHI השתלת שיער

      בשלב בשני של השתלת שיער dhi מחזירים את הזקיקים שנשלפו בשלב הראשון, ומשתילים אותם באזור המיועד בגופו של המטופל. מחדירים את הזקיקים בפעולה אחת מדויקת תוך שימוש במזרק מיוחד שבקצהו ישנו להב המאפשר ליצור את האזור דרכו תבוצע ההשתלה לכל זקיק. העט מוטען בזקיקים, ובמהלך ההשתלה הזקיקים מושתלים ע"י הרופא.

      כמובן שכדי לבצע את ההשתלה בצורה איכותית, אסתטית ומתאימה למטופל דרושים הרבה ניסיון והיכרות עם השיטה, מצידו של הרופא המטפל המבצע את הפרוצדורה למטופל. הרופא משתמש בעזרים שונים כמו עט מיוחד כאמור, זכוכית מגדלת וצוות פרא-רפואי הצמוד אליו במהלך ההשתלה, על מנת להשיג דיוק מקסימאלי.

      שיטת השתלת שיער dhi נחשבת למתקדמת וחדשנית, וככזו שמביאה לתוצאות שהנן משביעות רצון ברמה מאוד גבוהה. רק מומחה להשתלות שיער מבצע את ההשתלה, ולא רופא רגיל או כירורג. חשוב מאוד שלרופא יהיו הניסיון וההתמחות הדרושים על מנת לבצע זאת. דרושה עבודה מאוד עדינה, מדויקת, איכותית ומקצועית ברמה מאוד מאוד גבוהה, ומכאן חשיבות ביצוע ההשתלה בקליניקה לה יש את המומחיות הדרושה.

      השלב הראשון בשיטת DHI השתלת שיער

      בשלב הזה לוקחים תרומה של זקיקי שערות מאזורים אחרים בגופו של המטופל. כך למשל ניתן לקחת זקיקים מאזור האוזניים והעורף. באזורים אלו השיער לא נושר ולכן אלו אזורים טובים לשלוף מהם זקיקי שערות לתרומה עבור אזור ההשתלה. הוצאת הזקיקים מאזורי התרומה מתבצעת עם שורש הזקיק בו יושב המטען הגנטי. הדבר מתבצע עם מכשיר מיוחד לשליפת המטען הגנטי בצורה איכותית ומדויקת.

      חשוב לציין שכאשר תהליך שליפת הזקיקים מהאזור התורם מתבצע בצורה טובה ומקצועית, הרי שלא יהיו באזור זה אזורים קרחים, זאת משום שמלאכת השליפה מתבצעת בצורה איכותית ונכונה במסגרת השלב הראשון של השתלת שיער dhi.

      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי