השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער FUE

    היום, כשליש מהגברים סובלים מנשירת שיער עם בגילאים צעירים בשנות ה-20 , לאנשים זו לא מפריע לאחרים זה קריטי ומנסים כל מיני טיפולים שמנים סירום שמפו  רובם לא עוזר.

    מלפני כמה שנים טובות התחילו לפתח ולעבוד בשיטת ה FUE שבה בעצם מוציאים זקיקים מאזור העורף שנקרא האזור התורם ומשתילים אותו באזור המקבל. 

    כמובן זו פעולה תחת הרדמה מקומית לקרקפת מבוצעת על ידי רופא לפי הנחיות משרד הבריאות הישראלי. 

    שיטה זו הוכיחה את יעילותה באחוזי ההצלחה שהגיע מעל 90% וכמעט ללא תופעות לוואי.

    השתלת שיער בשיטת fue

    עבור מי שסובלים מאזורי התקרחות בראש או באזורים אחרים, ניתן בקלות לשים מאחור את תועפת ההתקרחות. כיום, עם שיטה יעילה ובטוחה, השתלת שיער בשיטת fue אתם יכולים להנות משיער מלא ובריא, וממראה צעיר יותר. כל מה שחשוב לדעת על השתלת שיער בשיטת fue מרוכז כאן לפניכם.

    על השיטה fue

    השתלת שיער בשיטת fue  היא השיטה הפופולארית אשר מבוססת על תרומת שיער מהמטופל עצמו, ושתילת אתם זקיקי שיער אשר נתרמו באזורים אחרים אצל המטופל. בעבר השתלות שיער היו מלוות בהופעה של צלקות אחרי הטיפול, אך טכניקת הטיפול המתקדמת והבטוחה של fue מאפשרת לכם להנות מהשתלת שיער ללא צלקות נראות לעין. השתלת שיער בשיטת fue  מבוססת על רופא מנתח מיומן ומקצועי, אשר משתמש במכשור מיוחד ומדוייק מאוד. באמצעות הרדמה מקומית פשוטה שלא כרוכה בכאב, הרופא המנתח אוסף זקיקי שיער איכותיים מאזורים בהם גודל למטופל שיער, ואותם זקיקים מושתלים לאחר מכן באזורים הקרחים.

    מידע חשוב אודות השתלת שיער בשיטת fue

    עם השתלת שיער בשיטת fue  הזקיקים הנתרמים אשר מושתלים באזור הקירח מביאים לצמיחה יפה ובריאה של שיער. לא תופענה כאמור צלקות שייראו לעין, לא יהיו כאבים ולא יהיו חתכים. הטיפול מאוד אסתטי ונקי ומאפשר לכם להנות ממראה צעיר יותר ולהופיע ללא קרחות.

    תיאום השתלה fue

    בכדי להנות מטיפול השתלת שיער בשיטת fue כל שעליכם לעשות הוא לתאם בפגישה בקלניקה אשר מתמחה בהשתלות שיער, לה התמחות בשיטת fue. השתלת שיער בשיטת fue חייבת להתבצע ע"י רופא מנתח המומחה לכך, וכמובן בסיוע הצוות הרפואי אשר עומד לצידו של הרופא במהלך ביצוע הפרוצדורה הניתוחית של ההשתלה עצמה. ההשתלה כוללת כאמור שני חלקים – חלק ראשון של שליפת זקיקי שיער, וחלק שני של השתלת אותם זקיקי שיער באזורים מדוללי שיער ונטולי שיער. ההשתלה מתאימה לאזורים כמו הראש, הזקן, הגבות ואזורים נוספים, הכל כמובן תחת קבלת ייעוץ רפואי והתאמת תוכנית השתלה ספציפית למטופל.

    פנו עוד היום לקבלת תוכנית טיפות של השתלת שיער בשיטת fue – ותשימו את ההתקרחות מאחוריכם לתמיד.

    היכן מבצעים השתלת שיער fue

    יש לבצע השתלת שיער fue רק בקליניקה בעלת התמחות בהשתלות שיער מסוג זה. צוות הרופאים המנתחים בקליניקה הוא צוות של רופאים מומחה לכך, שיש לו את הניסיון הדרוש, הידע, המכשור הרפואי ושליטה ברמה מאוד גבוהה בטכניקות השתלת השיער.

    השתלת שיער בשיטת fue

    התאמה לטיפול fue

    אלו אשר יתאימו מאוד לטיפול הם מי שחווים אזורי שיער מדוללים או קרחים, ושיש להם כמות מספקת של שיער איכותי ובכמות מספקת, מהם שואבים את זקיקי השיער.

    השתלת שיער fue מאפשרת לכם לשים סוף לבעיות ההתקרחות, ולהנות ממראה אתסטי, צעיר, בריא וחיוני. תוכלו תוך כמה שעות לצאת מהקליניקה חדשים ומחויכים. השתלת שיער fue בשיטה מתקדמת עם רופאים מומחים הוא הפתרון שאתם צריכים על מנת למלא את אזורי ההתקרחות שוב בשיער. מומלץ מאוד לתאם פגישת היכרות בקליניקה על מנת לקבל את המידע הראשוני, בניית תוכנית טיפול והתחלת הטיפול כמובן. השתלת שיער fue היא שיטה מאוד מתקדמת ומומלצת, ומטופלים רבים בעולם כולו נהנים מתוצאות הטיפול.

    קליניקות אשר מתמחות בהשתלת שיער ומציעות השתלת שיער fue יכולות לשנות לכם את המראה בן רגע ותצאו מרוצים.

    איך עובדת השתלת שיער fue

    שיטה לבעלי שיער מקריח ודליל המעוניינים בהשתלת שיער היא השתלת שיער fue. בשיטה הזו נלקחים זקיקי שיער מאזורים בהם כמות השיער היא גבוהה יחסית, ואותם זקיקים מושתלים בשיטה מיוחדת באזורים המקריחים או דלילי השיער. השיטה מאוד בטוחה ואסתטית, כאשר לא צפויות להופיע בהמשך צלקות שייראו לעין המתבונן, באזורים אשר עברו השתלה. השגת מראה טבעי ובריא בצורה איכותית הוא אחד היתרונות של שיטה זו.

    השלבים

    במהלך טיפול השתלת שיער fue הרופא שמבצע את התהליך מחלץ את הזקיקים מהאזורים אשר עשירים בשיער – תוך שימוש במכשור מיוחד המאפשר לו לבצע חילוץ זקיקים בצורה המתאימה. החילוץ של הזקיקים מבוצע באמצעות מחט מיוחדת שהיא חלולה ומאוד צרה. זוהי מחט מיוחדת מיקרוסקופית אשר מסייעת לרופא המנתח לבצע חילוץ של הזקיקים. בשלב הבא הרופא מחדיר את זקיקי השיער באזורים שונים הדרושים לכך כמו למשל בראש, בגבות ובזקן.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי