השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער במפרצים

    נושא ההתקרחות מעסיק רבים באוכלוסייה, והוא נושא שהרפואה יודעת כיום לספק עבורו פתרונות מעולים ואיכותיים. השתלת שיער בראש, השתלת שיער במפרצים והשתלת שיער באזורים נוספים כמו בגבות או בזקן – מתאפשרת היום יותר מתמיד באמצעות טכניקות השתלת שיער חדשניות ומרהיבות. השתלת שיער במפרצים היא אחת מסוגי ההשתלות הפופולריות ביותר בקרב גברים, ועל מנת לסייע לכם בתהליך ריכזנו עבורכם מידע חשוב.

    התקרחות במפרצים והאפשרות להשתלה

    הידלדלות שיער במפרצים ונסיגת שיער במפרצים היא תופעה אותה חווים גברים רבים במהלך השנים. ניתן בקלות לטפל בכך ולהשלים את האזורים החסרים בשיער באמצעות טיפול פשוט של השתלת שיער במפרצים. נשירת השיער במפרצים משפיעה של קלסתר הפנים ולכן יש צורך במילוי האזור באמצעות השתלת שיער. זקיקי השיער המושתלים נלקחים מאזורים אחרים בגופו של המטופל בהם צומח שיער בריא. כך למשל ניתן ללקט זקיקי שערה מאזור צידי האוזניים. השתלת שיער במפרצים דומה מאוד לתהליך של השתלת שיער בקרקפת. רופא מומחה מנתח להשתלת שיער מבצע את פעולת ההשתלה, וזאת כמובן אחרי פגישת אבחון.

    היכן מבצעים טיפולי השתלת שיער במפרצים?

    ניתן לבצע השתלת שיער במפרצים בקליניקה מקצועית להשתלת שיער. מכון מקצועי להשתלת שיער מציע לכם תוכנית טיפול, וקודמת לכך פגישת אבחון. מכון להשתלת שיער גם מעמיד לרשות הרופא המומחה צוות רפואי ופרא-רפואי מומחה ומנוסה אשר דרוש לשם הפעולה הכירורגית של ההשתלה. השתלת שיער במפרצים מבוססת על שלב ראשון של שאיבת זקיקי שיער מאזורי אחרים של גדילת שיער אצל המטופל, והשלב השני הוא השתלת אותם זקיקים באזורי המפרצים.

    חשוב לדעת שיש כמה גורמים חשובים שהינם בעלי השפעה על הצלחת הטיפול ואיכות ההשתלה. כך חשובה מאוד המקצועיות והרקורד של הרופא המנתח והניסיון שיש לו. בנוסף, חשוב מאוד לבחור בטכניקת השתלת שיער במפרצים המתאימה ביותר עבור המטופל, כמו גם החשיבות של איכות הקליניקה בה מבוצעת ההשתלה.

    השתלת שיער במפרצים היא פעולה חשובה וקריטית, ולכן חשוב מאוד לבצע אותה כשאתם בידיים הטובות שיותר של רופא מנתח מומחה בתחום השתלת שיער במפרצים.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי