השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    יתרונות של השתלת שיער לנשים בישראל

    בעוד התקרחות גברית נובעת בעיקר מסיבות גנטיות ולא ניתן למנוע אותה, אצל נשים כדאי לפנות במהרה אל רופא עור כאשר מתרחשת נשירת שיער מסיבית. נשירת שיער אצל נשים עלולה להיגרם מסיבות הורמונליות, מתח, לידה, שימוש מופרז בתכשירי שיער, שינה עם שיער אסוף, החלקת שיער, שימוש בתרופת שגורמות לנשירה. חשוב לציין שקיימים גם מקרים בהם הנשירה הנשית נובעת מסיבות גנטיות. בשונה מההתקרחות הגברית שמתרכזת במרכז הראש, התקרחות נשית מתבטאת בשיער דליל בכל הראש.

    השתלת שיער לנשים בישראל כדאי לבצע עם ניולוק קליניק באזור הצפון, הצוות של הקליניקה מיומן, מקצועי ומסור. חייגו עכשיו לתיאום פגישת אבחון לקביעת שיטת הטיפול המתאימה ביותר. ניולוק קליניק מבצעת טיפולי השתלת שיער לנשים וגברים בשיטות חדישות שמשיגות את התוצאות הטובות ביותר.

    מהי התקרחות נשית?

    בעוד קרחת גברית מתמקדת במפרצים ובמרכז הקרקפת, ההתקרחות הנשית מתחילה מאחורי קו השיער הקדמי. תשמחו לדעת שהשתלת שיער אידאלית בעבור התקרחות נשית שמתרכזת בקו הקדמי של הקרקפת. השתלת שיער לנשים בישראל מצליחה לפתור את הבעיה ולשקם את מראה השיער. על מנת להתחיל בתהליך יש לתאם פגישת אבחון במהלכה יקבע צוות מקצועי את שיטת הטיפול המומלצת ויציג את התוצאות הצפויות.

    מתי אפשר לבצע השתלת שיער לנשים בישראל?

    הליך השתלת שיער מתבסס על העברת זקיקי שיער ממקום למקום. לכן, אפשר יהיה לבצע את ההליך רק כאשר קיימים אזורים בראש עם שיער עשיר. מצבים בהם השיער דליל בכל הקרקפת ידרשו טיפול שונה. יחד עם השתלת שיער ממליצים הרופאים גם על טיפול תרופתי. אם אתם סובלת משיער דליל חייגי עכשיו אל ניולוק קליניק באזור הצפון ותגלי שיש פתרון לבעיה.

    כמה עולה לבצע השתלת שיער לאישה?

    מחירים של השתלת שיער לנשים בישראל נקבעים על פי המצב ההתחלתי, מורכבות הטיפול וכמות הזקיקים שיש להעביר ממקום למקום. יהיו מקרים בהם אפשר יהיה להשלים את ההליך כולו בפגישה אחת בעוד אחרים ידרשו 2-3 פגישות.

    האם השתלת שיער כואבת?

    העברת זקיקי השיער ממקום למקום מתבצעת תחת הרדמה מקומית בעוד המטופלת ערה במהלך הטיפול כולו. בתום הטיפול המטופלת משתחררת לביתה למנוחה קלה. לא צפויים כאבים וניתן לחזור לשגרה. תוצאות ניכרות לאחר 3-6 חודשים ורק לאחר שנה אפשר יהיה לראות תוצאה סופית. את השיער המושתל אפשר יהיה לסרק, לחפוף ולייבש. אם גם את מעוניינים לבצע השתלת שיער בקליניקה מהטובות בארץ, חייגי עכשיו אל ניולוק קליניק לתיאום פגישת התאמה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי