השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איך עושים השתלת שיער במפרצים ולמי זה מתאים

    אם בעבר התלוו חששות רבים אל טיפולי השתלת שיער ולא ניתן היה לבצע אותם בארץ – כיום כבר אפשר וכדאי לעבור השתלת שיער במפרצים ובאזורים נוספים בראש ללא חשש מצלקות וללא כאבים. ההליך מבוצע בקליניקות ישראליות ללא טיסה לחו"ל ולעתים גם ללא גילוח. קליניקה ניולוק מבצעת בהצלחה טיפולי השתלת שיער לגברים ונשים על בסיס הטכנולוגיה החדישה ביותר שמשיגה את התוצאות הטובות ביותר. לביצוע השתלת שיער במפרצים עם אחוזי הצלחה גבוהים חייגו עכשיו אל ניולוק קליניק באזור הצפון.

    מתי כדאי לבצע השתלת שיער במפרצים?

    אבדן שיער באזור המפרצים הוא תופעה מוכרת. המקום של המפרצים בקדמת הראש הופך את ההתקרחות גלויה לעין. בחלק מהמקרים התקרחות באזור המפרצים מתפתחת גם אל התקרחות באזור קודקוד הראש. המפרצים משפיעים על המראה הכללי של הפנים ויוצרים מסגרת. נשירת שיער באזור המפרצים צפויה להשפיע על מראה הפנים לטובה או לרעה. הבשורה הטובה היא שאפשר לבצע השתלת שיער במפרצים ולפתור את הבעיה.

    מה גורם לנשירת שיער באזור המפרצים?

    תחילה נציין שנשירה באזור המפרצים מתרחשת גם אצל גברים וגם אצל נשים. ברוב המקרים הנשירה נובעת משינויים הורמונליים או מגורמים גנטיים. אם יש אצלכם במשפחה נטייה להתקרחות, סביר להניח שגם אתם תתחילו לאבד שיער בגיל צעיר. ההבדל בינינו לבין דור ההורים הוא שהיום קיים פתרון לבעיה. חשוב לדעת שגם למתח נפשי, נטילת תרופות מסוימות, טראומה גופנית וחוסר בוויטמינים/מינרלים השפעה שלילית על נשירת שיער.

    כיצד מתבצעת השתלת שיער באזור המפרצים?

    השתלות שיער בניולוק קליניק מתבצעות בשיטות חדישות שידועות באחוזי הצלחה גבוהים. הצוות המטפל מקפיד על דיוק, עדינות ומקצועיות. את ההליך כולו מבצעים תחת הרדמה מקומית בעוד המטופל אינו מרגיש דבר. השלב הראשון יהיה שליפת זקיקי שיער מהאזור התורם (לרוב אחורי הראש) למטרת העברתם אל המפרצים. השתלת הזקיקים שהוסרו מתבצעת במהרה במטרה להגדיל את סיכויי ההצלחה. הצוות של ניולוק קליניק מציב את הזקיקים נכון בהתאם לכיוון צמיחת השיער. ניתן לבצע השתלת שיער במפרצים גם בשיטת FUE וגם בשיטת DHI.

    למי זה מתאים?

    על מנת לקבוע התאמה להליך השתלת שיער עם דגש על השתלה באזור המפרצים יש להגיע אל פגישת ייעוץ ואבחון. במהלך הפגישה הרופא בוחן את צמיחת השיער, מסביר על ההליך, עונה על שאלות וקובע איזה אזור בראש ישמש אזור תורם וכמה זקיקי שיער אפשר יהיה להעביר. לתיאום פגישת ייעוץ והכוונה לקראת השתלת שיער חייגו עכשיו אל ניולוק קליניק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי