השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    איפה כדאי לעשות השתלות שיער בצפון?

    היתרון הגדול של השתלות שיער בישראל עם דגש על השתלת שיער בצפון הוא האפשרות לשאול שאלות ולקבל הסברים מפורטים בשפה העברית. כאשר אתם בוחרים לעבור השתלת שיער בניולוק קליניק תצליחו למצוא בקלות המלצות עדכניות ואף לשוחח עם הממליצים. אתם תהיו הרבה יותר רגועים כאשר תדעו מה בדיוק צפוי לכם, איזו הכשרה יש לצוות המטפל ושבסוף ההליך אתם חוזרים הביתה. ניולוק קליניק מתמחה בהשתלות שיער לגברים ונשים. הקליניקה פועלת באזור הצפון ומקבלת מטופלים מכל רחבי הארץ. הצוות המטפל של ניולוק קליניק מוסמך ומנוסה, הטיפולים מתבצעים על בסיס טכנולוגיה חדישה שמגדילה את סיכויי ההצלחה. אם אתם מעוניינים לבצע השתלת שיער חייגו עוד היום לתיאום פגישת ייעוץ.

    השתלת שיער בצפון עם ניולוק קליניק

    בעבר, גברים ונשים נאלצו לטוס לחו"ל עם דגש על טורקיה או יוון בכדי לעבור השתלות שיער. כיום כאשר ניתן לבצע את ההליך גם בארץ, אין כל סיבה לטוס לחו"ל. השתלת שיער בצפון עם ניולוק קליניק מתבצעת על ידי צוות רפואי מנוסה ומקצועי. הטיפולים מתבצעים בשיטות מתקדמות שמשיגות את התוצאות הטובות ביותר. חשוב להבין שהשתלת שיער היא הליך קוסמטי-רפואי ויש לבצע אותה אך ורק תחת פיקוח רפואי. כאן בישראל כאשר ההתנהלות כולה היא בשפה העברית תוכלו לשאול שאלות בחופשיות ולהבין היטב את כל ההסברים.

    על הקליניקה בה תבחרו לבצע השתלת שיער בצפון או בכל אזור אחר להיות מנוסה ומעודכנת בשיטות הטיפול החדשות. הניסיון של הצוות המטפל בא לידי ביטוי בתוצאות. עבודה מדויקת ועדינה תצליח להעביר יותר זקיקי שיער אל האזור הבעייתי. על חדר הטיפולים וכל הכלים להיות סטריליים. ניולוק קליניק מקפידה על סביבה סטרילית בחדרי הטיפולים וניקיון מוקפד בקליניקה כולה.

    מדוע כדאי לבצע השתלות שיער דווקא בצפון?

    1. מענה מקצועי ואדיב בשפה העברית
    2. מיטב המומחים בתחום
    3. שיטות טיפול חדישות
    4. אפשרות לחזור הביתה בסוף הטיפול

    אם עברתם בעבר הליך רפואי או הליך רפואי קוסמטי אתם בוודאי יודעים שלאחר מספר שעות של שהות בקליניקה עם או בלי הרדמה, הדבר האחרון שתרצו לעשות זה לחזור אל חדר זר בבית מלון. רק כאן בארץ תוכלו לעבור את השתלת השיער כאשר אתם מוקפים בבני משפחה תומכים.

    כאבים במהלך השתלת שיער

    במהלך השתלת השיער האזור המטופל מורדם בהרדמה מקומית והמטופל אינו חש כל כאב. ייתכן ותרגישו דקירות קלות עד לרגע בו חומר ההרדמה ירדים את ה אזור כולו. ההרדמה מתבצעת באמצעות זריקת אלחוש באזור התורם ובאזור בו מושתלים הזקיקים. לא תרגישו כל כאב במהלך הטיפול וניתן לצפות בסרט, להאזין למוזיקה או הרצאה ולנוח.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי