השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מתי אפשר לבצע השתלת שיער ללא גילוח?

    התקרחות הפכה בשנים האחרונות לבעיה ידועה אצל גברים רבים. קיימים מקרים בהם גבר מתחיל לאבד שיער כבר בגיל 25 ובגיל 30 נאלץ כבר להתהדר בקרחת. ההתקרחות הגברית מאופיינת באבדן שיער משמעותי במפרצים ובחלק העליון של הראש בעוד בחלק האחורי ובצדי הראש קיימת צמיחה. טיפול השתלת שיער של ניולוק קליניק מעביר זקיקי שיער מאזורים בהם קיימת צמיחה תקינה אל אזורים קרחים. התוצאה הסופית היא שיער טבעי במראה טבעי שאינו נושר. את ההליך כולו מבצע צוות מקצועי ומנוסה על בסיס הטכנולוגיה הכי חדשה.

    איך עושים השתלת שיער ללא גילוח?

    בעבר, הליכי השתלת שיער דרשו גילוח של שיער הראש, כיום קיימות שיטות השתלת שאינן מחייבות גילוח של הראש. הגילוח של שיער הראש באזור המטופל מתבצע בעיקר לנוחות הרופא, אפשר בהחלט לבצע השתלת שיער גם ללא גילוח. המטופלים מתנגדים לגילוח השיער מטעמים אסתטיים. הם אינם מעוניינים לצאת מהקליניקה עם ראש מגולח שחושף את העובדה שעברו זה עתה השתלת שיער. הצלחת הטיפול מותנית בקליטה של זקיק השיער במיקום החדש וניתן בהחלט לעשות זאת ללא גילוח של הראש.

    מתי אפשר לבצע השתלת שיער ללא גילוח?

    הגילוח של האזור התורם מאפשר לצוות המטפל העברה מהירה של זקיקי שיער רבים ממקום למקום. על כן, כאשר מבצעים השתלת שיער נרחבת, גילוח חיוני. השתלת שיער ללא גילוח עולה על הפרק בעיקר כאשר מדובר במקרה של טיפול נקודתי או מקרה של התקרחות קלה. השתלת ללא גילוח דורשת ניסיון ומכשור רפואי שמאפשר שליפת זקיקי שיער ללא גזירת שיער או גילוח. אם חשוב לכם לשמור על השיער שלכם בדיוק באותו המצב לפני ואחרי ההשתלה, חייגו עכשיו אל ניולוק קליניק ותגלו שזה אפשרי.

    מה חשוב לדעת לפני שבוחרים בהשתלה ללא גילוח?

    הליך השתלת שיער ללא גילוח דורש פעולה נקודתית ועדינה שכוללת שליפה של זקיקי שיער בודדים. ללא גילוח ההליך יהיה ארוך יותר ולעתים גם יקר יותר. על כן, כדאי להתייעץ עם הצוות הרפואי, לשקול את כל האפשרויות ולהחליט בהתאם.

    האם קיימים סיכונים בהליך השתלת שיער?

    חשוב להבהיר שהשתלת שיער היא הליך רפואי לכל דבר. כיום אחוזי ההצלחה בטיפולים שמבוססים על שיטות הטיפול החדישות גבוהים מאוד, אך לא ניתן להתחייב ל-100% הצלחה. בחירה ברופא מיומן ומנוסה מגדיל באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה. כמו כן, הקפדה על הנחיות הרופא במהלך תקופת ההחלמה הכרחית. השתלת שיער אינה כרוכה בסיכונים או תופעות לוואי. חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים על השתלות שיער בשיטות חדשות עם אחוזי הצלחה גבוהים בקליניקה ניולוק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי