השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מה חשוב לדעת לקראת השתלת שיער נשים

    ידעתם ש-50% מהנשים צפויות לפתח בשלב מסוים במהלך חייהן בעיית שיער דליל? הצוות המקצועי של ניולוק קליניק יודע להציע פתרון מדויק ואפקטיבי לכל מקרה של שיער דליל. הגורם לבעיה יהיה בחלק מהמקרים מצב מולד של שיער דק ודליל ובמקרים אחרים תוצר של נשירה שנגרמה משינויים הורמונליים, ירידה במשקל או נטילת תרופה. חשוב לציין שקיימים הבדלים בין נשירת שיער נשית לביות התקרחות גברית, שיטת הטיפול אינה זהה ויש להקפיד לבחור נכון בקליניקה שמתמחה בטיפולי השתלת שיער נשים. ניולוק קליניק מתמחה בטיפול בשיער דליל והתקרחות מקומית אצל נשים, צרו קשר ותגלו שאפשר לקבל בחזרה מראה של שיער טבעי ובריא ללא צלקות וכאב.

    איך מבצעים השתלת שיער נשים?

    טיפולי השתלת שיער מתבצעים בכמה שיטות כאשר יש לבחור בעבור כל מטופלת את השיטה שתשיג את התוצאות הטובות ביותר. ביצוע השתלת שיער עשוי להביא לשיפור בתחושת הביטחון העצמי והנשיות. הטיפול מתבסס על העברה זקיקי שיער בריאים מאזור עם צמחיה בריאה לאזור עם צמיחה דלילה. קיימות היום שתי שיטות להשלת שיער אצל נשים כאשר ההבדל העיקרי ביניהן הוא מספר זקיקי השיער שמושתלים יחד.

    יתרונות של השתלת שיער לאישה

    השיער הוא סממן נשיות בכל גיל. בעיית שיער דליל שלא מטופלת נכון בזמן צפויה להחמיר ולגרום לקרחות. מיד כאשר מתעורר חשש לנשירה מוגברת יש לפנות לקבלת טיפול מקצועי. יהיו מקרים בהם טיפול תרופתי יפתור את הבעיה ומצבים בהם הפתרון הוא השתלת שיער נשים. שימו לב, טיפול תרופתי מהווה ברוב המקרים מענה זמני בלבד בעוד השתלת שיער פותרת את הבעיה אחת ולתמיד. הליך מוצלח של השתלת שיער נשים צפוי להסתיים במראה שיער בריא וטבעי. ממש כפי שאנחנו משקיעים בטיפולי אסתטיקה להצערת עור הפנים והעלמת קמטים, כך כדאי לטפל גם בשיער. השתלת שיער לנשים וגברים מביאה למראה צעיר יותר. אין סיבה להתבייש ולהסתיר את השיער הדליל כאשר קיים פתרון לבעיה.

    איפה כדאי לבצע השתלת שיער?

    אם בעבר נאלצנו לטוס לחו"ל לביצוע טיפולי השתלת שיער, כיום כבר אפשר וכדאי לעבור את הטיפול כאן בארץ. ביצוע טיפולי השתלת שיער כאן בארץ חוסכים לכם נסיעה מתישה ויקרה לחו"ל. הצוות המקצועי של ניולוק קליניק מבצע באופן יומיומי השתלות שיער מוצלחות בנשים. את הטיפולים מבצעים רופאים מומחים באמצעות ציוד חדיש. רק בארץ תקבלו הסברים מפורטים בשפה העברית ותוכלו להגיע אל הקליניקה בליווי של בן משפחה או חבר קרוב. בתום ההליך תחזרו הביתה למנוחה במיטה שלכם. חייגו עכשיו לקבלת פרטים על השתלת שיער לנשים בקליניקה ניולוק קליניק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי