השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער fue

    שיטת fue החדשנית מביאה בשורה טובה אל ענף השתלות השיער. אם בעבר השתלות שיער דרשו הסרת רצועה שלמה של זקיקי שיער מהאזור התורם (דבר שגרם להיווצרות של צלקת), השתלת שיער fue מלקטת את זקיקי השיער ביחידות בודדות ללא חיתוך וללא צלקות. ההליך כולו מתבצע תחת הרדמה מקומית בעוד המטופל צופה בנוחות בסרט. התוצאה הסופית תהיה צמיחת שיער במראה טבעי. ניולוק קליניק באזור הצפון מתמחה בהשתלות שיער עם דגש על שיטת fue, ההשתלות מתבצעות תחת פיקוח רפואי כאשר הצוות כולו מנוסה ומקצועי.

    השתלת שיער fue שלב אחר שלב

    ההליך מתחיל בסימון של האזור התורם והמיקום בו יושתלו הזקיקים. סימון מדויק הכרחי להבטחת הליך מדויק וזריז. על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה של ההשתלה חשוב לקצר את משך השהות של זקיקי השיער מחוץ לראש. בכדי להתחיל בהליך ירדים הרופא את האזור התורם בחומר אלחוש. ליקוט של זקיקי שיער מהאזור התורם אורך כ-3 שעות כאשר משך הטיפול מושפע ממספר הזקיקים שיש להסיר. שליפת הזקיקים בהשתלת שיער fue מתבצעת באמצעות מזרק ייחודי עם מחט דקה וחלולה. הצוות המקצועי מקפיד להסיר זקיקים במרווחים נכונים במטרה שלא לפגוע באחידות השיער באזור התורם.

    שלב השתלת השיער

    כעת כאשר זקיקי השיער ממתינים להשתלה הרופא פותח תעלה בקרקפת על פי מידות מדויקות ומשתיל את הזקיקים. שלב ההשתלה דורש גם כן כ-3 שעות. בתום ההליך חובש הרופא את הקרקפת ומשחרר את המטופל לביתו. יום למחרת אפשר כבר להסיר את התחבושות. נטילת אנטיביוטיקה מומלצת במשך מספר ימים לאחר ההליך על פי הנחיית הרופא.

    החלמה לאחר השתלת שיער

    המטופלים של ניולוק קליניק מקבלים הנחיות מפורטות אודות הטיפול הדרוש לקרקפת במהלך תקופת ההחלמה. במשך 7 ימים לאחר השתלת שיער יש להקפיד על שטיפה עדינה של הקרקפת. יש לאפשר לזקיקי השיער להיקלט במיקום החדש. לאחר מספר שבועות זקיקי השיער שנקלטו בהצלחה יתחילו להצמיח שיער. חלק מהשיער שהושתל או כולו צפוי לנשור, אין סיבה להיבהל, ההשתלה לא נכשלה. לאחר מספר שבועות הזקיקים יתחילו להצמיח שוב שיער. את התוצאה הסופית של ההשתלה נראה לאחר כשנה.

    באיזו שיטת השתלת שיער כדאי לבחור?

    השתלת שיער fue מתבססת על טכנולוגיה חדישה ובכל זאת, יהיו מקרים בהם הרופא המטפל ימליץ עליה ומקרים בהם ההמלצה תהיה על השתלה בשיטה אחרת. שיטת הטיפול נבחרת בהתאם להתאמה של המטופל לכל אחת מהשיטות (סוג שיער, צפיפות שיער ועוד). לתיאום פגישת אבחון והתאמה בניולוק קליניק חייגו עכשיו.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי