השתלת שיער בשיטת FUE

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

כל מה שחשוב לדעת על השתלת זקן

הליך השתלת זקן חשוב לבצע במרפאה מנוסה שמתמחה בתחום. את ההשתלה מבצעים באמצעות העברת זקיקי שיער בריאים בין אזורים. את הזקיקים בהשתלת זקן לוקחים מאזור גב הראש במטרה להשתיל אותם באזור הזקן. חוששים מכאבים? ההליך כולו מתבצע תחת הרדמה מקומית, זריקת אלחוש מבטיחה שלא תרגישו דבר. ניולוק קליניק מתמחה בטיפולי השתלת זקן בשיטות חדישות שלא משאירות צלקות. הצוות של ניולוק קליניק יודע לבחור בקפידה רק זקיקים שמתאימים להשתלה באזור הזקן. הניסיון הרב של הצוות מתבטא בהתאמה מדויקת של כיוון צמיחת השיער לקבלת מראה טבעי.

איך מבצעים השתלת זקן?

השלב הראשון בדרך אל השתלת זקן מתחיל בבדיקת התאמה להליך. את הבדיקה מבצע רופא במטרה לקבוע האם אתם מתאימים לטיפול ומהם סיכויי ההצלחה. השתלת זקן אפשרית רק במקרים בהם קיים אזור תורם ממנו אפשר לחלץ זקיקי שיער חזקים ובריאים. חילוץ הזקיקים כולל הפרדה מיקרוסקופית לסידור הזקיקים והשתלתם באזור המבוקש. את ההשתלה יש לבצע תוך התחשבות בכיוון צמיחת השיער וצפיפות השיער. זקיקי השיער בעבור השתלת זקן נלקחים מהחלק האחורי של הראש.

מי מתאים לביצוע השתלת שיער בזקן?

גברים שמעוניינים בזקן או שפם על בסיס שיער טבעי מוזמנים לפנות אל ניולוק קליניק ולתאם פגישת ייעוץ. השתלת זמן מתאפשרת בעבור גברים צעירים ומבוגרים כאשר קיים אזור תורם ממנו ניתן לקחת זקיקי שיער. השתלת שיער פנים אפשרית ואף מומלצת במקרים של פנים עם צלקות. אם אתם חולמים על זקן מטופח ואבדתם כבר את רוב השיער באזור, אל תוותרו על החלום לפני שתבדקו אפשרות של השתלה בקליניקה ניולוק.

מתי רואים תוצאות?

את השתלת הזקן מבצעים תחת הרדמה מקומית בעוד המטופל אינו חש בכאב. לאחר השלמת הטיפול המטופל משתחרר לביתו למנוחה קצרה / חזרה לשגרה. לא צפויים כאבים אך במידה ובכל זאת מופיע כאב קל, ניתן לטפל בו עם משככי כאבים בהתאם להנחיית הרופא. לאחר 10 ימים צפויה החלמה מהירה של האזור. תוצאות ניכרות לאחר מספר חודשים ובתוך כחצי שנה עד שנה מתקבלת התוצאה הסופית.

מה גורם לנשירת שיער בזקן?

הגורם העיקרי לנשירת שיער באזור הזקן או השפם הוא גנטיקה. טיפולי לייזר עלולים לגרום גם כן לנשירת שיער פנים. גורמים נוספים הם : כוויות, מחלות והליכים כירורגיים. עידוד צמיחת שיער חוזרת באזור הזקן או השפם אינה אפשרית באמצעות תרופות או הליכים קוסמטיים, הפתרון היחיד לטיפול בזקן דליל הוא השתלה.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר