השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער סינטטי לנשים

    קיימות כיום טכניקות רפואיות חדשניות וזמינות לצורך השתלת שיער. אחת מהן היא השתלת שיער סינטטי לנשים. טכניקה זו מאפשרת להגיע לתוצאות מדהימות אצל ונשים וגם אצל גברים בכל גיל. יתרונה של שיטת השתלת שיער סינטטי לנשים טמון בכך שהגוף לא דוחה את השיערה המושתלת, משום שסיב השערה הוא סינתטי ולא ביולוגי. סיב ביולוגי עלול לגרום לתגובות שונות של הגוף ותופעות לוואי, ואילו סיב סינתטי מושתל לא גורם לכך. בכדי להבין מה בדיוק כוללת השתלת שיער סינתטי לנשים ריכזנו עבורכם כאן בצורה יעילה ונוחה את כל מה שחשוב לדעת בנושא.

    מהו שיער סינתטי – צבעים וגוונים

    שיער סינתטי המושתל באזורים דלילים או קרחים הוא שיער העשוי מחומר מלאכותי אך מראהו וגמישותו כשל שיער טבעי. השיער הסינתטי לא גורם לא תגובת נגד שלילית של הגוף, כאשר למרות היותו סינתטי הוא בעל התאמה ביולוגית למטופלת. השיער זמין בכמה וכמה גוונים וצבעים וניתן בהחלט להגיע לתוצאות מרהיבות ביותר. ניתן להשתיל כמה סוגי שיער כמו למשל חלק או מתולתל. השיער גמיש ומלא ברק ותקופת ההחלמה לאחר ההשתלה היא קצרה. את השיער ניתן לייבש, לשטוף לחפוף ולמעשה להתנהג עמו כמו במקרה של שיער רגיל.

    כיצד מתבצעת השתלת שיער סינטטי?

    השתלת שיער סינטטי לנשים מאושרת מבחינה רפואית והיא מבוצעת באמצעות מכשיר ייעודי באמצעותו סיב השערה המלאכותי מושתל באופן המתאים לרקמת החיבור בעור המטופלת באזורים המתאימים. טיפול השתלת שיער סינטטי לנשים מתאים גם עבור מקרים בהם האישה לא סובלת מהידללות קריטית אך היא מעוניינת להשיג מראה שיער מלא יותר.

    היכן מבצעים השתלת שיער סינטטי לנשים ?

    השתלת שיער סינטטי לנשים מבוצעת במכון השתלת שיער מקצועי עם צוות רופאים מומחה בכך. מכון השתלת שיער אשר מבצע השתלת שיער סינטטי מצויד בכל המכשור הרפואי הדרוש על מנת לבצע טיפול מסוג זה. תוכלו לברר פרטים על מכון השתלת שיער המבצע השתלת שיער סינטטי ולקיים פגישת אבחון עם הרופא לקבלת הייעוץ וכל הפרטים הדרושים לשם התאמת תוכנית טיפול מתאימה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי