השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער לגברים וההמלצות לפני טיפול

    קרחת גברית טיפוסית מתחילה בנשירת שיער בפדחת ובמפרצים כאשר עם הזמן שני האזורים מתחברים. גברים שסובלים מהתקרחות בגיל צעיר נוהגים לגלח את שיער הראש. כיום כבר לא צריך למהר לגלח את הראש ולוותר על החלום לשיער מלא בגיל צעיר, טיפולי השתלת שיער פותרים את הבעיה בעבור רוב הגברים. רוצים לעבור השתלת שיער ולא בטוחים איך מתחילים? ניולוק קליניק מבצעת השתלות שיער בטכניקות חדישות כאן בארץ, חייגו עכשיו לתיאום פגישת השתלת שיער לגברים המלצות אישית.

    מדוע גברים מתקרחים?

    1. גנטיקה
    2. גורם הורמונלי
    3. טיפול תרופתי שפוגע בזקיקי השיער
    4. תפקוד לא תקין של בלוטת התריס
    5. מתח נפשי
    6. תזונה לקויה
    7. צלקות

    מה זה בעצם השתלת שיער?

    הליך השתלת שיער מתבסס על העברה מוצלחת של זקיקי שיער ממקום למקום. אזור עשיר בשיער בראש משמש כאזור תורם (לרוב החלק האחורי של הראש וצדי הקרקפת). זקיקי שיער נשלפים בהליך ייעוד ומושתלים באזורים קרחים. השתלות שיער יש לבצע אך ורק בקליניקות שמתמחות בתחום. השתלה מבוססת שיטת טיפול חדישה מגדילה את סיכויי ההצלחה. גורם נוסף שמשפיע על סיכויי ההצלחה של ההליך הוא הניסיון של הרופא. שימו לב, ניולוק קליניק מבצעת השתלות שיער ללא צלקות ובהתאם למצב השיער גם השתלות שיער ללא גילוח.

    השתלת שיער לגברים המלצות למתחילים

    הצעד הראשון שלכם לקראת השתלת שיער מוצלחת הוא בחירת קליניקה מהטובות בתחום. המקצועיות של הקליניקה ניכרת בתוצאות ומשפרת את החוויה האישית שלכם. רופא מנוסה יידע איך להעביר במהירות את זקיקי השיער ולמקם אותם באופן שמבטיח כיוון צמיחה נכון למראה טבעי. נילוק קליניק מבצעת השתלות שיער בשיטות חדישות מבוססות ציוד מתקדם. חשוב להגיע לפגישת אבחון ותיאום ציפיות בכדי לדעת מה צפוי לכם ומה תהיה התוצאה. ביום ההשתלה תתבקשו להגיע אל הקליניקה עם בגדים נוחים. בחלק מהמקרים נדרש גילוח של הראש ובאחרים ניתן יהיה לבצע השתלת שיער ללא גילוח.

    מה צפוי במהלך היום?

    לקראת ההליך כדאי לחפש מידע על השתלת שיער לגברים המלצות ממטופלים שכבר עברו את ההליך. חשוב לקחת בחשבון שהייה ממושכת של כ-8 שעות בקליניקה. במהלך ההשתלה אפשר לצפות בסרט או להאזין למוזיקה שאתם אוהבים. בבוקר ההשתלה תגיעו אל הקליניקה לאחר שנת לילה טובה, חשוב לאכול ארוחה קלה ולהימנע מעישון וצריכת אלכוהול בהתאם להנחיית הרופא. אם אתם נוטלים באופן קבוע תרופות או תוספי תזונה יש לעדכן בכך את הרופא כבר בפגישת האבחון. לתיאום פגישת ייעוץ וקבלת פרטים נוספים חייגו עכשיו אל ניולוק קליניק.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי