השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער בצפון

    אם ניסיתם להילחם בהתקרחות עם משחות וכדורים ללא הצלחה, הרי שהדבר שאתם צריכים הוא השתלת שיער. כיום יש טכניקות מתקדמות ויעילות להשתלת שיער באזורים רבים בגוף, ואין סיבה לבזבז זמן בפתרונות זמניים חלקיים. השתלת שיער מאפשרת לכם להנות מזקיקי שיער בריאים שלא ינשרו. מכון השתלת שיער בצפון הארץ מאפשר לכם לקבל טיפול יעיל ובטוח, ללא כאבים. טיפול השתלת שיער בצפון מאפשר לכם תוך זמן קצר לשים מאחוריכם את בעיית ההתקרחות כאילו מעולם לא הייתה.

    השתלת שיער בצפון – התהליך

    תהליך השתלת שיער בצפון ובאזורים נוספים בארץ הוא פשוט מאוד. אתם מגיעים לפגישה עם הרופא המומחה בקליניקה להשתלת שיער, והרופא מתאים עבורכם את סוג ההשתלה הספציפי. השלב הבא הוא ההשתלה עצמה שכוללת שני שלבים. השלב הראשון של השתלת שיער הוא שאיבת זקיקי שיער בריאים וטובים מאזורים אחרים בגופכם כמו למשל מאזור צידי האוזניים, והשלב השני הוא שתילת אותם זקיקים באזורים המתקרחים או הדלילים. שני השלבים מבוצעים בהרדמה מקומית ללא כאבים וללא סיכון מיוחד.

    השתלת שיערבאיזור הצפון עם תוצאה מרשימה

    אחרי שני השלבים הללו אתם צפויים להנות משיער מלא ובריא, מחיוניות וכמובן ממראה צעיר יותר. שיפור המראה האסתטי כמובן הוא חלק מהעניין ואתם תהיו מרוצים כאשר תופעת ההתקרחות תהיה היסטוריה מבחינתכם. השתלת שיער בצפון בקליניקה מקצועית להשתלת שיער מאפשרת לכם לקבל טיפול יעיל ומקצועי, עם צוות רופאים מנתחים המומחה בתחום, ועם צוות רפואי ופרא-רפואי תומך במהלך השתלת השיער עצמה, וגם לאחריה ולפניה – לליווי רפואי.חשוב מאוד לבצע השתלת שיער רק אצל רופא מנתח המומחה לכך, שגם יבחר עבורכם את טכניקת השתלת השיער לה אתם זקוקים. ולכן פנו עוד היום למכון השתלת שיער בצפון שיספק לכם את השירות ואת התוצאה הטובים ביותר.

    פגישת אבחון

    אתם בהחלט יכולים להופיע ולהסתובב ללא קרחות, ולהנות משיער צפוף ובריא. זכרו כי השלת השיער לא כרוכה בכאבים, ואתם תהנו מיתרונות רבים בסיומה. פנו עוד היום לקיום פגישת ייעוץ ואבחון ראשונית אצל רופא מומחה להשתלת שיער, לתחילת התהליך הפשוט הזה.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי