השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער בארץ המלצות לגברים צעירים

    סובלים משיער דליל או קרחת לפני גיל 35? אין סיבה להשלים עם רוע הגזרה כאשר ניתן לבצע השתלת שיער על בסיס השיער הטבעי שלכם. ניולוק קליניק מבצעת השתלות שיער כאן בארץ על בסיס טכנולוגיה חדישה ללא כאב וללא צלקות. אחוזה ההצלחה גבוהים מאוד ואין תופעות לוואי שליליות. השתלת שיער בקליניקה ניולוק מתבצעת לגברים ונשים. השתלת שיער היא פתרון קבוע לנשירת שיער, אל תפספסו את ההזדמנות להחזיר לעצמכם את המראה הצעיר. מחפשים השתלת שיער בארץ המלצות ? הגעתם למקום הנכון.

    מי מתאים להליך השתלת שיער?

    1. גברים מעל גיל 25
    2. דפוס יציב של התקרחות / נשירה (לפחות 5 שנים)
    3. אבדן שיער בעקבות פציעה או כוויה
    4. אבדן שיער בעקבות הליך קוסמטי

    חשוב לציין שלאחר ההשתלה השיער שהושתל אינו נושר אך נשירת שאר השיער אינה נעצרת.

    השתלת שיער בארץ המלצות לקראת תחילת הטיפול

    לאחר שמתקבלת החלטה על השתלת שיער כדאי לפנות אל ניולוק קליניק לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ. במהלך פגישת הייעוץ תקבלו תשובות לכל השאלות ותעברו בדיקת התאמה לקביעת טכניקת ההשתלה המתאימה ותיאור התוצאות הצפויות. אם אתם נוטלים תרופות או תוספי תזונה באופן קבוע חשוב לעדכן בכך את הרופא. את התרופה מינוקסידיל יש להפסיק ליטול לפחות 10 ימים לפני מועד ההשתלה.  נמליץ להימנע משתיית אלכוהול במשך 48 שעות לפני ההליך. עישון רצוי להפסיק כשבוע לפני ההשתלה.

    היום בו מתקיימת השתלת השיער שלכם

    חיפוש אחר קליניקת השתלת שיער בארץ המלצות נלהבות הביא אתכם אל ניולוק קליניק, אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שאתם בידיים טובות. ערב לפני ההשתלה כדאי להיכנס למיטה מוקדם ולישון טוב. אתם צפויים לשהות בקליניקה 6-8 שעות כך שכדאי להיערך עם ספר שאתם אוהבים או סרט. נמליץ להתקלח לפני היציאה מהבית וללבוש בגדים נוחים.

    לא בטוחים מה מותר ומה אסור לעשות לפני השתלת שיער? יש לזכור שהשתלת שיער היא הליך אסתטי רפואי שדורש החלמה והכנה. בכל רשימת השתלת שיער בארץ המלצות על הימנעות ממשקאות שמכילים קפאין (קפה, תה, משקאות אנרגיה) היות והקפאין עלול להגביר את הדימום. במשך השהייה בקליניקה יהיו הפסקות אוכל, שתייה ושירותים. תכשיטים וחפצי ערך נשאיר בבית. אם אתם מרכיבים עדשות מגע יש להגיע אל ההליך עם משקפיים.

    טיפים להמשך טיפול לאחר ההשתלה

    1. שמירה על ראש מורם גם במהלך מנוחה או שינה
    2. חפיפה של הראש עם שמפו רפואי
    3. סירוק עדין לאחר 5 ימים
    4. הימנעות משתייה אלכוהול במהלך נטילת הטיפול האנטיביוטי
    5. הימנעות מעישון למשך שבועיים
    6. שתייה מרובה
    7. צמצום פעילות גופנית מאומצת

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי