השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    השתלת שיער ללא גילוח

    השתלת שיער הוא טיפול מאוד מבוקש ופופולארי בקרב שכבות גיל רבות באוכלוסייה. מהתקרחות סובלים גברים ונשים, ויש כיום קשת של טיפולים איכותיים ומקצועיים להשתלת שיער בשיטות שונות. אך כמובן שיש הבדל בין הטיפולים במכונים השונים להשתלת שיער, כאשר בחלק מן הטיפולים המטופל מופתע לגלות שכדי להשתיל שיער, יש לגלח אזורים שונים בגופו מהם יילקחו זקיקי השיער להשתלה. ריכזנו לפניכם מידע חשוב בנושא, על מנת להדריך אתכם כיצד לעבור טיפולי השתלת שיער ללא גילוח.

    על תהליך השתלת שיער ללא צורך בגילוח

    השתלת שיער מבוססת בעיקרון על שני שלבים עיקריים. השלב הראשון הוא לקיחת זקיקי שיער מהאזור התורם בגופו של המטופל. אותם זקיקים אשר מלקטים אותם מאזורים שונים אצל המטופל בהם יש שיער בריא וצפוף – אלו הזקיקים אשר יושתלו באזורי ההתקרחות ובאזורים הדלילים. זקיקי השיער מהאזור התורם נלקחים עם המטען הגנטי שלהם תוך שאיבתם עם מזרק מיוחד אשר מאפשר לשאוב גם את המטען הגנטי. השלב השני הוא הטמעה מיוחדת של אותם זקיקים באזורי ההתקרחות. השתילה מבוצעת בטכניקה מיוחדת המאפשרת לשלוט עם נתיב צמיחת הזקיק המושתל, על מנת שתתקבל תוצאה יפה ובריאה. תהליך של השתלת שיער ניתן לבצע בשני אופנים: השתלת שיער ללא גילוח והשתלת שיער שכוללת גילוח.

    אין צורך בגילוח

    בחלק ממכוני השתלת השיער על מנת לשאוב זקיקים הרופא המנתח דורש לגלח את האזור ממנו ילוקטו הזקיקים. לא מדובר בצורך אמיתי אלא בבחירה מטעמי נוחות בלבד של הרופא המנתח.

    השתלת שיער ללא גילוח – אופציה אפשרית?

    אפשרות נוספת עדיפה בהרבה היא ללקט את זקיקי השערות, ללא גילוח. בתהליך של השתלת שיער ללא גילוח שואבים את זקיק השערה כולו, תוך ניתוק כל השערה מנתיב הצמיחה שלה.

    השתלת שיער ללא גילוח מאפשרת למטופל להיות הרבה יותר שבע רצון מן הטיפול, ולצאת אחרי הטיפול עם מראה מקסימלי טבעי ויפה בכל אזורי הצמיחה של השיער הרלוונטיים. גם באזורי ההידללות וההתקרחות יתקבל מראה טבעי ובריא ומלא חיים, וגם באזורי ליקוט הזקיקים יישאר שיער מלא ובריא, שלא גולח. מעוניינים לדעת מחירים? מוזמנים לקרוא על המחירון של השתלת שיער באתר.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי