השתלת שיער בשיטת FUE

השתלת שיער בשיטת DHI

טיפולי פלזמה

הלבנת שיניים בקרוב בלייזר

פתרונות מתקדמות לנשירת שיער

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    הנחיות לאחר השתלת שיער לגברים

    אורח החיים המודרני יחד עם נטייה גנטית להתקרחות יוצרים מצב בו גברים רבים מאבדים חלק ניכר משיער הראש שלהם בגיל צעיר. השתלת שיער לגברים נועדה להעניק לאותם גברים מראה של שיער טבעי ומלא. את ההשתלה מבצעים בקליניקות שמתמחות בתחום על בסיס העברת זקיקי שיער מהחלק האחורי של הראש אל אזורים קרחים. התוצאה הסופית מושפעת באופן משמעותי מהיכולות של הצוות המטפל והניסיון שלהם. ניולוק קליניק מתמחה בהשתלות שיער לגברים בשיטות חדישות ונטולות כאב או צלקות. חייגו עכשיו לתיאום פגישת ייעוץ והתאמה.

    השתלת שיער לגברים בטכניקת DHI (Direct Hair Implantation)

    השתלת שיער לגברים מתבצעת גם בטכניקת DHI וגם בטכניקת FUE, את שיטת הטיפול המתאימה ביותר בעבורכם יקבע הצוות המטפל לאחר בדיקה. שיטת DHI מאפשר השתלת כמות גדולה יותר של זקיקים  בס"מ. אם בשיטת FUE ניתן להשתיל 55 זקיקים בכל ס"מ, בשיטת DHI נצליח להשתיל עד 100 זקיקים בס"מ. השתלת שיער לגברים בשיטת DHI מתבצעת באמצעות עט טיטניום ייחודית שמכילה את זקיק השיער, מכניסה אותו את תוך מחט חלולה ומזריקה אותו אל המיקום החדש שלו. השימוש בעט מאפשר הזרקה מדויקת של זקיקים אל המקום הנכון בקרקפת.

    יתרון נוסף של שיטת DHI הוא שהייה קצרה של הזקיקים מחוץ לגוף. ככל שזמן השהייה יותר קצר כך גדלים הסיכויים להשתלה מוצלחת של יותר זקיקים. השתלת שיער בשיטת DHI אינה דורשת גילוח של שיער הראש. ההחלמה צפויה להיות מהירה יותר ונטולת כאב בהשוואה אל טכניקות השתלת שיער אחרות.

    מה צריך לעשות לאחר ההשתלה?

    אין מניעה לחזור לשגרה מיד לאחר השלמת הטיפול. השתלת שיער דורשת שהייה של מספר שעות בקליניקה. במהלך השבוע הראשון לאחר ההשתלה יש לחפוף את הראש בעדינות עם קצף מיוחד שמיועד לחיטוי. אין לעסות את הראש אלא להסתפק אך ורק בטפיחות קלות. את השטיפה מבצעים במים פושרים וזרם חלש. במהלך חודש שלם לאחר ההשתלה חשוב להקפיד לחפוף את הראש עם שמפו מיוחד בהתאם להנחיית הרופא. כשבוע לאחר ההשתלה צריך לחפוף את הראש עם תנועות עיסוי להמרצת זרימת הדם (חיוני לזירוז החלמת הגלדים).

    במהלך חודש שלם לאחר ההשתלה אין לחבוש קסדה. כובע ניתן לחבוש רק בזמן חשיפה לשמש או אבק. לאחר חודש אפשר יהיה לחזור לחבוש כובעים ללא הגבלה. כדאי להימנע מפעילות גופנית במהלך החודש הראשון ולאחר מכן לחזור לפעילות רגילה. המלצה על הימנעות מעישון או צריכה אלכוהול תינתן על ידי הרופא המטפל.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר


      חברה לשיווק דיגיטלי חברה לשיווק דיגיטלי